Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

«ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ» ΤΑΞΙ Ξεκαθαρίζει το «ποιος εναντίον ποιου»



Ευρωπαϊκή Ενωση, κυβέρνηση, ΝΔ, συνδικαλιστική πλειοψηφία υπέρ της «απελευθέρωσης»
Eurokinissi
Με τους Ρέππα - Ραγκούση να δηλώνουν απόλυτη πίστη στην πολιτική της «απελευθέρωσης», μέσω αντίστοιχων παρεμβάσεών τους στα έντυπα τουσυγκροτήματος Λαμπράκη, τη ΝΔ επίσης για πολλοστή φορά να επαναλαμβάνει τη στήριξή της σε αυτήν την πολιτική, και τη συνδικαλιστική πλειοψηφία των αυτοκινητιστών να ετοιμάζεται για «έξοδό»της από τους αγώνες, η βάση του κλάδου συνέχισε καθ' όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου τις κινητοποιήσεις της με άνοιγμα διοδίων και αρχαιολογικών χώρων σε όλη τη χώρα, ενώ σήμερα στις 4 το απόγευμα πραγματοποιεί πανελλαδικό συλλαλητήριο έξω από τη Βουλή.
Την ίδια στιγμή η εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Αμ. Τόρες παρενέβη στο ζήτημα λέγοντας ότι η «απελευθέρωση» των οδικών επιβατικών μεταφορών «είναι ένα μέτρο υπέρ της ανάπτυξης και συνεπώς θα πρέπει να προωθηθεί», ενώ τον «κλοιό» της τρομοκράτησης των απεργών «σφίγγει» και ο επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης, Λ. Ρακιτζής, ο οποίος με επιστολή του προς τις πολιτικές ηγεσίες των υπουργείων Υποδομών και Τουρισμού ζητά να υπολογίσουν τα διαφυγόντα κέρδη από τις καταλήψεις σε διόδια και αρχαιολογικούς χώρους, ώστε το Δημόσιο να καταθέσει αγωγέςκαι να διεκδικήσει τα χρήματα από την Ομοσπονδία των ιδιοκτητών ταξί.
Παρ' όλα αυτά, στην Αθήνα ταξιτζήδες «άνοιξαν» τα εκδοτήρια εισιτηρίων στο βράχο της Ακρόπολης, αφήνοντας τους επισκέπτες, Ελληνες και ξένους, να εισέρχονται δωρεάν, μοιράζοντας παράλληλα ενημερωτικό υλικό στα ελληνικά και στα αγγλικά, με το οποίο ενημέρωναν για τα αιτήματα του κλάδου. Η παραπάνω ενέργεια έγινε έπειτα από ομόφωνη απόφαση της μαζικής γενικής συνέλευσηςπου πραγματοποιήθηκε το Σάββατο στην Αθήνα, ωστόσο ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Θ. Λυμπερόπουλος, έσπευσε να διαχωρίσει τη θέση του υποστηρίζοντας ότι υπάρχουν ομάδες που λειτουργούν αυτόνομα, χωρίς να υπάρχει επίσημη απόφαση από την Ομοσπονδία...
Είναι φανερό ότι η πρασινογάλαζη συνδικαλιστική πλειοψηφία θα κάνει από 'δω και στο εξής ό,τι μπορεί για να σαμποτάρει τις κινητοποιήσεις, όμως οι τοπικές Επιτροπές Αγώνα και οι αυτοαπασχολούμενοι που συσπειρώνονται σε αυτές δεν πρόκειται να υποστείλουν τη σημαία του αγώνα. Ολες τις προηγούμενες ημέρες φάνηκε ξεκάθαρα, ότι οι χιλιάδες των ταξιτζήδων, που σήμερα δέχονται τη «χαριστική βολή» από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, είναι «πυρ και μανία» εναντίον της πρασινογάλαζης συνδικαλιστικής πλειοψηφίας. Διάθεση που αναμένεται να διογκωθεί μετά τη λήξη του σημερινού ΚΤΕ του ΠΑΣΟΚ, στο οποίο οι πλειοψηφούντες έχουν εναποθέσει όλες τους τις ελπίδες για την έκδοση μιας «πυροσβεστικού» τύπου ανακοίνωσης. Σε αυτό το εύφορο έδαφος οι Επιτροπές Αγώνα θα καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε το επόμενο διάστημα με κινηματικές διαδικασίες βάσης να δώσουν νέα πνοή στις κινητοποιήσεις.
Κατά τ' άλλα, την Κυριακή ο Δ. Ρέππας, με συνέντευξή του στο «Βήμα» δήλωσε ότι η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Υποδομών επέλεξε «μία διαφορετική προσέγγιση στην κατεύθυνση της "απελευθέρωσης"», ενώ χτες από «Τα Νέα» ο Γ. Ραγκούσης, με έναεμπρηστικό άρθρο που αποπνέει «κοινωνικό αυτοματισμό», υπενθυμίζει ότι ο νόμος 3919/11 είναι σε πλήρη ισχύ από τις 2 του Ιούλη. Και ενώ οι υπουργοί της κυβέρνησης που δήθεν βρίσκονται σε «βεντέτα» ομονοούν στην πολιτική της «απελευθέρωσης», έρχεται ηΝΔ, μέσω του εκπροσώπου της Γ. Μιχελάκη, να συντηρήσει το δήθεν ενδοκυβερνητικό κλίμα διαμάχης, για να καταλήξει φυσικά σε δηλώσεις πίστης υπέρ αυτής της πολιτικής. Από κοντά και ο ΣΥΝ, με τονΔ. Στρατούλη να ζητάει μέσω του χτεσινοβραδινού δελτίου ειδήσεων του «ALTER», πρωθυπουργική παρέμβαση ώστε να επιλυθεί η «κόντρα» Ρέππα - Ραγκούση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου